måndag 3 december 2012

Finally 14 =D

Tja tja bloggen!

1 december ,The day of my birth =)

Så det betyder altså att jag fyllde år i lördags =D
So Happy birthday to me! ;)
Fast det var många by uppståndelser den dagen så jag firade
b.l.a i fredags =) och inte med vem som helst, utan mina 2 bästisar =D
De sovde över här och vi käkade popcorn, sminkade oss, snackade, fotade m.m.
De åt frukost här och sen bar det iväg till julmarknaden och efter det missionsauktionen.
Köpte några grejor.
Och så fick jag såklart presenter oxå :P
Jag fick  jättegoda hembakta kakor ( från Magda ), en topp och en mössa (från Becka),
en väggklocka och en tavla (från lillebror), en ram (från Skuggan), ett presentkort på HM
(från Jim & Katarina) och sist men inte minst en TV (från mor & far) och en hel del massa pengar fån resten av släktingarna :P
Bilder på allt sen?


1 kommentar: